vineri, 4 decembrie 2009

Sa vi se scoale moralul !



PRESEDINTELUI (FOST MARINAR)

Zici, de când conduci tu tara:
“Iarna nu e ca si vara”;
Fara sa frizez umorul,
Tara nu e ca vaporul!


ACELUIASI

Când ti-era cam mica“dota”
Ai înstrainat si flota;
Azi, sa fie-ntreaga teapa,
Poate o sa vinzi si apa.

BLESTEMUL PRESEDINTILOR

Suntem singuri, noi, pe lume
Purtatori de mare vina,
Ca votam mereu doar nume
Ce cu “escu” se termina.

PRESEDINTELE

Face “baie de multime”
Ca sa-l vada-a sa prostime;
În ridicol sa nu cada,
Bine-ar fi s-o faca-n cada.

SOLUŢIE

Când câinele mi-am cumpărat
Pe dată coada i-am tăiat;
Duşmanii vor vorbi de câine
Şi poate m-or uita pe mine.

Pâine şi circ în campania electorală

Cât campania mai ţine,
Circ e mult, şi pâini puţine
Şi primim, nu-mi place treaba,
Pâini pe bani, şi circ degeaba.

Situaţia ţării

Aleşii ne-au promis schimbarea
Şi bunătăţi câte pofteşti,
Dar au uitat, căci şi UITAREA
E scrisă-n legile-omeneşti.

Avantaj primire

Nica zise că nu-i cruță,
Însă Boc - mare ștrengar,
L-a lăsat cam de căruță,
În loc de autocar.

TRANZITIA

Duce, oare unde?
Am aflat mai ieri:
Dinspre niciunde,
Catre nicaieri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu