luni, 6 septembrie 2010

Ortodoxul mai catolic decat penticostalul...

"Traind in cercul vostru stramt
Norocul va petrece,
Ci eu în lumea mea ma simt
Nemuritor si rece."




''Vreme trece, vreme vine, Toate-s vechi şi nouă toate;
Ce e r
ăşi ce e bine Tu te-ntreabă şi socoate;
Nu spera 
şi nu ai teamă, Ce e val ca valul trece;
De te-ndeamnă, de te cheam
ă, Tu rămâi la toate rece.

Privitor ca la teatru Tu în lume s
ă te-nchipui:
Joace unul 
şi pe patru, Totuşi tu ghici-vei chipu-i,
Şi de plânge, de se ceart
ă, Tu în colţ petreci în tine
Şi-ntelegi din a lor art
ă Ce e răşi ce e bine.''





...........unde esti ? ...........tu , Eminescule.............












,trecand peste aceste minunate versuri ale marelui Eminescu , am ajuns la 


concluzia ca, ''pacatuiesti'' daca ai religie.De ce nu poate exista credinta 


fara religie ?


 Fiecare dintre noi se naste intr-o anumita religie...daca m-am nascut in romania sunt ortodox, daca m-am nascut in italia sunt catolic..etc..dar asta nu inseamna ca trebuie sa crezi in ceva doar pt ca te-ai nascut in religia respectiva.de ex daca parinti tai ar practica ceva cu care nu esti acord(un ex.ar putea fi fumatul) ai face doar pt ca o fac ei? la fel in cazul religiei..cauta si ti se va deschide..insusi d-zeu ne-a dat libertatea de a alege atunci de ce sa nu o folosim?

 Asa ca, aviz amatorilor care incercati sa aduceti cati mai multi adepti, spre o anumita religie..............ganditi-va, ca voi insiva sunteti prizonierii propriului suflet !


P.S


Ca tot ce esti si tot ce poti,
Parere-i tot daca socoti -
De mori tarziu ori mori curand,
De mori satul, ori mori flamand,
Totuna e! Si rand pe rand
Ne ducem toti!





"Nu cerceta aceste legi,
Ca esti nebun cand le-ntelegi!
Din codru rupi o ramurea,
Ce-i pasa codrului de ea!
Ce-i pasa unei lumi intregi
De moartea mea!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu